+90 226 814 68 51

Sosyal Medyada Biz}

TÜBİTAK ile Karayolları Genel Müdürlüğü iş birliğiyle geliştirilen “ılık karışım asfaltın” ilk denemesi, Ankara Çevre Otoyolunda yapıldı.

TÜBİTAK ile Karayolları Genel Müdürlüğü iş birliğiyle geliştirilen “ılık karışım asfaltın” ilk denemesi, Ankara Çevre Otoyolunda yapıldı.

TÜBİTAK ile Karayolları Genel Müdürlüğü iş birliğiyle geliştirilen “ılık karışım asfaltın” ilk denemesi, Ankara Çevre Otoyolunda yapıldı.
Ucuz ve çevreci özellikleriyle öne çıkan “ılık karışım asfaltın” ilk denemesi, Ankara Çevre Otoyolunda gerçekleştirildi.

TÜBİTAK Marmara Araştırma Merkezi Kimya Enstitüsü ile Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM) Araştırma ve Geliştirme Daire Başkanlığınca yürütülen, “Ilık Karışım Asfalt Katkıları Üretim Teknolojilerinin Geliştirilmesi” projesi kapsamında üretilen “ılık karışım asfaltın” ilk uygulaması yapıldı.

TÜBİTAK Kamu Araştırmaları Programları kapsamında desteklenen, KGM’nin müşterisi olduğu söz konusu projeyle hem ülke kaynaklarının verimli kullanılması hem de var olan teknolojilere yenilik getirilmesi amaçlanıyor. Söz konusu projenin 36 ayda tamamlanması öngörülüyor.

Ilık asfaltın Türkiye’de uygulanmasıyla, asfalt üretiminde kullanılan enerji yüzde 30 azalacak.

Üretim maliyetinden yıllık ortalama 114 milyon lira tasarruf edilecek. Yerli üretim ılık asfalt karışımıyla çevreye verilen zararların azaltılması hedefleniyor.

12 Haziran 2016
3.203 kez görüntülendi

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZIN